Van elkaar leren en proberen doe je op 1001 manieren. Creativiteit kent geen tijd en plek, maar kan wél worden gefaciliteerd. Binnen MICA wordt voortdurend gekeken hoe we op een creatieve manier het verschil kunnen maken met en voor het onderwijs, het bedrijfsleven en de maatschappij. Eén van MICA’s nieuwste formules is New School.
Iedere editie richt New School haar pijlen op een nieuw thema met een set sprekers en een centrale case. Een frisse vorm van leren, voor iedereen. Terwijl je leert en probeert ontmoet je tijdens New School gelijkgestemden uit jouw eigen branche en de wereld daarbuiten.
MICA New School bestaat altijd uit 4 vaste ingrediënten:
In het vroege voorjaar staat de eerste New School op de agenda. We gaan het hebben over de Zoomers, de generatie geboren tussen 1996 en 2012. Het is de generatie van gelijke kansen, authenticiteit en voortdurende online honger. De wereld van generatie Z is nu. Wat beweegt ze? Hoe bereiken we ze en binden we ze aan onze merken? In samenwerking met Mediahuis Noord werkt MICA aan een grote case omtrent Generatie Z. Gekoppeld daaraan plannen we New School.
Je kunt je hier inschrijven voor de eerste editie op 11 maart.